Odpouštím si

Odpouštím si


Sedím a hloubám svojí duší
Co se to ve mně ukrývá?
Nemálo, jestli správně tuším                   Dělal jsem spoustu hnusných věcí
rok co rok toho přibývá                            Tolikrát druhým ublížil
                                                                    Čas že prý léčí, to jsou kecy
                                                                    Vinu jsem v sobě dobře skryl

Drtí mě všechna ublížení
Tíží mě, co jsem prováděl
Ten hnus už ale třeba není                       Dovolím si teď odevzdání
Brzy bych z něho nemocněl                      všech černých hnusů, co jich mám
                                                                    Odpouštím si těch tisíc věcí
                                                                    Začínám znovu, vylétám

Začínám dýchat, tíha padá
Můj nový život začíná
Nepřítele i kamaráda                               Radost a sílu chci dál žít
Tohle už mozek nevnímá                          Užívat krásy života
                                                                    Už se víc v kleci nevěznit
                                                                    Odlétá věčná prázdnota

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Do Ticha

Deník jednoho muže 1